Ärlig och härlig

Kom nyss hem från bifrost. Har inte gjort något speciellt, bara chillat runt med Agnes och Nico. Hyfsat fint väder var det fast något finare igår. Men på fredag skulle det bli typ  19 grader så då hade jag tänkt mig ta årets första dopp. Fast måste köpa ny bikini, Den jag har nu är fuckad så tuttatarna vill inte stanna där inne. Haha ärligt och härligt där. Nä men snart så kommer antagligen Agnes och jag ska försöka övertala henne att kolla på bruno, hade varit fett awesome. Kollar alltid på bruno, han är typ helig för mig den lilla bögen. Lol men nu så ska jag hitta på något annat eftersom att detta gjorde mig uttråcad, but that's life.



KISS & FUCK Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0