Cyklar!

Tänkte berätta för er vad som är fashinerande enligt mig. Visst det kanske är lite konstigt men jag tycker att Cyklar är typ fashinerande. Varje gång jag ser en cykel så typ stirrar jag på den och ser hur den blnker..
Haha okej okej så cykel kåt är jag väl inte. Men jag fastnar seriöst typ med blicken nr jag ser en cykel. Har lagt märke till att jag gör det under senaste veckorna. Haha nu har jag fått galen stämplen eller hur? Men fuck you guys, hehe. Men det var iaf det jag ville säga. Haha vilket miffo jag är, men so what egentligen. Jag r stencool ändå. Nä men seriöst. BYYYYEE 


kolla mamma en cykel

Kommentarer
Postat av: violia

Vilken fin cykel jag skulle också vilja ha en sån:)

2011-05-15 @ 17:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0