morn morn

God morgon! Igår så var jag hemma med Linnea på förmiddagen och sedan gick vi ut och träffa lite folk i några timmar. Sedan gick jag hem till pappa och grillade en stund för att sedan åka till Bifrost och träffa Filip och Loay.
Vi satt vid gettobänkarna och snackade. Efter ett tag så stack Loay och Hanna kom med. Jag åkte hem vid 11 tiden och ja, sen var det lite tv tittande. Precis som nu då, fast nu är det i väntan på days. Det var fittspännande igår asså. Så jag är lite spänd asså. Vete fan vad som händer idag. Det blir kanske frölunda om jag får med någon dit. Dem har ju typ rea och så nu så det skulle passa bra, hehe. Fast får tigga lite av pappa då.
Well vi hörs väl någon gång under dagen antar jag, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0