what a wonderful world

Vilken härlig lördags morgon va? här är det ca 14 grader och sol, inte helt fel. Jag var ute till ca 12 igår och det var faktiskt skönt hela kvällen. Först så var jag ju då med Filippa och Agnes en stund. Sen så ringde jag Jesper och träffa han ,Liam och Marcus. Sen stack vi till skolan och va med Jimmy, Victor, Challe, Linnea och Ebba.
Så kom snuten med och satte sig och åt, haha. Nä men sen droppa alla hem en efter en men ah hade sällskap hem Med Jeppe, Liam och Jimmy. Idag så blir det att åka till frölunda och shoppa med pappa. Jag får liksom pengar innan min födelse dag och min farmor och farfar så att jag kan köpa kläder som jag vill ha istället för att dem ska köpa hos. Nu ska jag äta frukost. Fuck you (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0